welcome to my dairy .. | Dashboard | +Follow
Daisypath Anniversary tickers

gelak sakan !! with ieqa .

malam tadi sumpah tak boleh tidur. tah macam mane kepale otak nak tengok gelagat JOHAN, hahahaa.. ketawe yang beronok sangat2.. sampaikan myfriend CIWTY terbangun dari tidur.. wawawaaa :D kecian kan! layan youtube punye pasal, jam da pukul 3.something... haaa! mate dah gantuk dengan tekak yang da perit sebb ketawe punye pasal dipakse tidur.. akhirnya tidur jugak...

paginye pulak, hamik kau! bangun pukul 7.39 kod.. dushhhh! kelas harinie full plak 2.. aduhhhhh!! go eyfa! GO!! bangun jugak.. mandi punye mandi jam da pukul 7.48am. matilah aku.. bas amik pukul 8am... sumpah kelam kabut gile.. dengan buku bersepah atas katil.. yang penting siap pkai eyeliner tau! *penting! hahaha.. maka bersiaplah aku... sampai kelas... mate memang TAK BOLEH NAK GO! GANTOKKKKKK!!! owhh myJAVA! miss saje nak buat mate aku kembali pulih. dye pakse suruh buat coding dalam mase 2jam! yesss!! siap jugak atas pertolongan anep gemok...

yang penting kelas hari nie aku tak ada rasa gantuk, malah HAPPY GILE! sebb aku bosan! hahaha.. :D and NOW! mate dah gantok... ocay daaa my blogger... nanti if aku da bangun aku mencarut lagi ocay... muahhhhh! :* to mrM huhh!
story about mr M and miss E

No comments: